loading...
دانلود سرگرمی تفریحی
crashx بازدید : 1746 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)

دانلود کانتر استریک وارزون Counter-Strike - WaRzOnE آخرین ورژن

امکان بازی به صورت آنلاین و آفلاین با کانتر warzone بدون نیاز به پتچ و اضافه کردن بات از منو بازی

این نسخه از کانتر کم حجم ترین ورژن 1.6 بوده و آخرین آپدیت میباشد لینک دانلود اخرین ورژن از خود سایت سازنده در ادامه مطلب اضافه شده است .

دانلود بازی کانتر استریک انلاین

 

Counter-Strike یکی از قدیمترین بازی های جنگی و البته ماندگار ترین آنهاست که توسط Valve منتشر شده است . با وجود گذشت مدت ها از انتشار این بازی همچنان یکی از بازی های پر طرفدار است و پلیر ها چه حرفه ای و چه غیر حرفه ای در سراسر دنیا به وقت گذرانی با آن می پردازند . اگر به گیم نت ها رفته باشید دیده اید که بازی کنان بسیاری در حال بازی کردن به صورت شبکه هستند و از عبارات مختلفی برای صحبت با یکدیگر استفاده می کنند . کلماتی مانند کاور ، گرند ، سموک و … . تمامی این کلمات مربوط به تجهیزات و حرکات مربوط به بازی است که در دنیای واقعی توسط پلیس ها و نظامی ها مورد استفاده برای ارتباط برقرا کردن قرار میگیرد . جالب است بدانید که اطلاعات مربوط به اسلحه ها در این بازی کاملا واقعی هستند . اطلاعاتی نظیر قیمت ، قدرت ، تعداد تیر ، هزینه تیر های مخلف و … . محیط این بازی بسیار شبیه به محیط واقعی است و شما را به عنوان یکی از 2 تیم کانتر تروریست و تروریست قرار می دهد که با توجه به تیم خود باید به مقابله با تیم مقابل بپردازید . به عنوان مثال تیم تروریست که ترور نیز خطاب می شود وظیفه بمب گذاری و انفجار آن را در مدت زمان مشخص و یا کشتن تمامی افراد کانتر تروریست یا سی تی را دارند و در مقابل تیم کانتر تروریست وظیفه حفاظت از 2 مکان خاص برای بمب گذاری و یا کشتن تمامی افراد تیم مقابل را به عهده دارند . این بازی در حال حاظر یکی از پر طرفدار ترین بازی های آنلاین بین کاربران ایرانی و جهانی است .

برای دانلود و مشاهده آموزش بازی آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

این بازی به 2 صورت آنلاین و غیر آنلاین به صورت بوت انجام می شود . در صورت بازی به صورت آفلاین قادر خواهید بود بازی را در 4 حالت آسان ( Easy ) ، معمولی ( Normal ) ، دشوار ( Hard ) و حرفه ای ( Expert ) به بازی بپردازید . در صورت بازی به صورت آنلاین باید به سرور های بازی متصل شوید تا بتوانید به صورت آنلاین با سایر افراد در سراسر دنیا یا ایران به بازی بپردازید . سرور های مختلفی برای بازی وجود دارند که هر کدام دارای حالت های خاص خود مانند Public برای بازیکنان معمولی و بازی معمولی ، Match برای بازیکنان حرفه ای و مسابقات و … است که می توانید با توجه به علاقه و توانایی های خود از آن ها استفاده کنید . در ادامه در هنگام آموزش سروری مناسب برای شما قرار داده خواهد شد که می توانید به صورت آنلاین به بازی بپردازید . همچنین قابل ذکر است که برای اتصال به سرور ها نیاز به نرم افزار جانبی تحت عنوان آنتی چیت دارید که در حال حاظر 2 نرم افزار مختلف با عنوان های SXE و UCP در سرور ها مورد استفاده قرار میگیرد . به دلیل این که تقریبا تمامی سرور های ایرانی از آنتی چیت SXE استفاده می کنند در ادامه آموزش نصب و استفاده از آن را قرار خواهیم داد .

تفاوت میان نسخه ها :

نسخه معمولی نیاز به پتچ برای بازی به صورت آنلاین را دارد و گاهی ممکن است به مشکل بخورید و امکان اتصال به سرور ها را نداشته باشید همچنین امکان بازی به صورت آفلاین بر روی نسخه معمولی وجود ندارد . به همین دلیل توصیه می شود نسخه محبوب و معروف WaRzOnE را دریافت تا علاوه بر قابلیت بازی آنلاین نیاز به پتچ های مختلف که می توانند آلوده نیز باشند نداشته باشید . نسخه WaRzOnE نسخه کاملتر و تصحیح شده این بازی است که قابلیت های بهتری در اختیار شما قرار می دهد .

آموزش نصب و بازی آنلاین :

  1. برای بازی آنلاین توصیه می شود نسخه WaRzOnE بازی را دانلود و نصب کنید . سپس نرم افزار SXE را که در همین پست قرار داده شده و در صورت انتشار نسخه جدید جایگزین خواهد شد دریافت و نصب کنید .
  2. قبل از اجرای بازی کانتر حتما ابتدا نرم افزار SXE را اجرا کنید و اجازه دهید به صورت کامل اجرا شود .
  3. پس از اجرای کامل نرم افزار SXE بازی کانتر را اجرا و وارد قسمت Find Servers شوید .
  4. وارد تب Favorites شوید و بر روی Add a Server کلیک کنید .
  5. ایپی سرور کانتر استریک را وارد کرده و با زدن عبارت Connect می توانید وارد بازی شوید و به بازی بپردازید .

تصویری از محیط بازی :

دانلود بازی کانتر استریک وارزون warzone

جهت دانلود بازی کانتر استریک به ادامه مطلب مراجعه نمائید .


سایت کانتر سایت دانلود کانتر دانلود ابزار های کانتر دانلود بازی کانتر دانلود مستقیم بازی کانتر آموزش تصویری بازی کانتر کلیپ آموزش کانتر دانلود مستقیم کانتر 1.6 دانلود مستقیم کانتر سورس دانلود مستقیم کانتر گلوبال دموهای مسابقات جهانی کانتر همه پچ های کانتر کانتر استرایک دانلود کانتر جدید سرورهای ایرانی کانتر دانلود کلیپ کانتر دانلود فیلم کانتر کلیپ مسابقات کانتر یلم مسابقات کانتر مسابقات کانتر تهران مسابقات کانتر آنلاین مسابقات آنلاین کانتر سرور کانتر آنلاین آموزش کانتر آنلاین آخرین پچ کانتر پچ کانتر سورس کانتر سورس 2012 دانلود پچ های کانتر سایت کانتر سورس سایت کانتر گلوبال چیت کانتر کد تقلب کانتر دانلود دموی فینال کانتر 2012 دانلود کانتر کم حجم ثابت کردن در کانتر fps کاهش لتنسی در کانتر  فیلم های کانتر فیلم مسابقات کانتر دانلود کانتر css سرور های جدید کانتر استرایک 1.6 دانلود کانتر wcg دانلود کانتر eswc خرید سرور کانتر استرایک سرور های بازی آنلاین کانتر zero دانلود کانتر استرایک warzonex دانلود کانتر دانلود کانتر استرایک خوب دانلود کانتر استرایک 1.6 دانلود کانتر 1.6 دانلود کانتر استرایک وارزونه دانلود کانتر cs 1.6 warzone warzonex cs warzone download cs1.6 warzone دانلود cs warzone  counter strike warzone  دانلود کانتر warzone  دانلود کانتر استریک  دانلود کانتر استریک warzone  کانتر استریک وارزون .

برای دانلود بازی کانتر استریک وارزون counter strick warzone بر روی لینک زیر کلیک کنید :

لینک دانلود مستقیم شماره 1 : دانلود

لینک دانلود مستقیم شماره 2 : دانلود

لینک دانلود از تورنت : دانلود

امکانات اضافه شده در این نسخه :

– Release date November 18, 2013
– Only 256MB setup size
– 100% clean rip from Steam GCFs (Game cache files)
– Includes latest CS 1.6 bots
– Half-Life Single/Multiplayer is also included
– Dual Protocol (48 + 47) Client
– Client can join P47 as well as P48 servers
– Dual Protocol (48 + 47) Dedicated Server is also included
– Working Dedicated and Listen server (Steam and non-Steam)
– Working server browser with Internet, Favorite and LAN tabs
– Full protection against all types of slow hacking servers
– Compatible with latest sXe Injected anticheat
– Include latest Metamod-P v1.21p37
– Include latest AMX Mod X v1.8.2 (disabled by default)
– HLTV is also included and works
– Engine version (1.1.2.6 build 4554)
– Playable on Internet and LAN
– Can be used as Portable
– In game ads are removed

منبع سایت هشت / 8et.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 405
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 198
  • باردید دیروز : 189
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,599
  • بازدید ماه : 5,661
  • بازدید سال : 73,775
  • بازدید کلی : 724,865
  • کدهای اختصاصی